Андрагогија
Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:
1. недеља предавање - Теоријска и историјска основа развоја људских ресурса
|
2. недеља предавање - Појам, предмет и конституисање подручја истраживања
|
3. недеља предавање - Кључне парадигме на подручју развоја људских ресурса
|
3. недеља вежбе - Кључне парадигме на подручју развоја људских ресурса
|
4. недеља предавање - Процес професионализације и улога андрагога у развоју људских ресурса
|
5. недеља предавање - Мотивација на подручју развоја људских ресурса
|
5. недеља вежбе - Мотивација на подручју развоја људских ресурса
|
6. недеља семинар - Мотивација на подручју развоја људских ресурса
|
7. недеља семинар - Мотивација на подручју развоја људских ресурса
|
8. недеља предавање - Основе концепата организације која учи и организационог учења
|
9. недеља предавање - Испитивање потреба за развој и подстицање развоја људских ресурса
Испитивање потреба за развој и подстицање развоја људских ресурса на диференцираним нивоима (појединца, процеса и организације) |
9. недеља вежбе - Испитивање потреба за развој и подстицање развоја људских ресурса
Испитивање потреба за развој и подстицање развоја људских ресурса на диференцираним нивоима (појединца, процеса и организације) |
10. недеља предавање - Писање плана андрагошке интервенције
|
10. недеља вежбе - Писање плана андрагошке интервенције
|
11. недеља предавање - Методе, технике и инструменти за регрутовање и селекцију кадрова
|
11. недеља вежбе - Методе, технике и инструменти за регрутовање и селекцију кадрова
Примена разноврсних метода, техника и инструмената за регрутовање и селекцију кадрова за хипотетичку ситуацију |
12. недеља предавање - Промене у савременој организацији и њихов утицај на развој људских ресурса
|
12. недеља вежбе - Промене у савременој организацији и њихов утицај на развој људских ресурса
|
13. недеља семинар - Промене у савременој организацији и концепти организације која учи
Студија случаја: сагледавање различитих аспеката промена у савременој организацији и могућности импликације концепата организације која учи и организационог учења |
14. недеља семинар - Промене у савременој организацији и концепти организације која учи
Студија случаја: сагледавање различитих аспеката промена у савременој организацији и могућности импликације концепата организације која учи и организационог учења |
15. недеља семинар - Промене у савременој организацији и концепти организације која учи
Студија случаја: сагледавање различитих аспеката промена у савременој организацији и могућности импликације концепата организације која учи и организационог учења |
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Овесни, К., прир. (2008), Развој људских ресурса, хрестоматија
Bahtijarević-Šiber, F. (1999), Management ljudskih potencijala, Golden marketing, Zagreb
Пастуовић, Н. (1999), Едукологија, Знамен, Загреб, стр. 147-173, 373-412
Robbins, S. (1998), Bitni elementi organizacijskog ponašanja, Mate, Zagreb
Овесни, К. (2000), Образовање андрагошких кадрова (Европска искуства), ИПА, Београд.
Алибабић, Ш. и Овесни, К. (2004), Андрагошки модели утврђивања образовних потреба у организацији, Зборник радова ФЦО, стр. 115-128
Carré, Ph. (2004), Mотивација у образовањеу одраслих; Од запошљавања до начина реализације, Андрагошке студије, Октобар, бр. 1-2, стр. 41-50
Dessler, G. (2007), Основи менаџмента људских ресурса
Болчић, С. (2003), Свет рада у трансформацији, Плато, Београд