Историја уметности

Не постоје подаци о траженом курсу.
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Bruner, Dž. (2000) Modeli uma i pedagoški modeli, Kultura obrazovanja, Zagreb:Educa, str.64-74
Gudjons, H. (1994) Pedagogija, Temeljna znanja, Zagreb: Educa, str.17-24, 143-148, 160-165.
Hebib, E., Radulović, L. (2001), Dečja participacija u školi, Beograd: Učitelj, 71-72, str. 126-135.
Hebib, E. (2009) Škola kao sistem, Beograd: IPA, Filozofski fakultet, str.32-42, 95-103.
Knežević-Florić, O. (2006) Interaktivna pedagogija Novi Sad:Savez pedagoških društava Vojvodine, str. 9-28, 48-59, 86-95, 96-115
OECD (2010), Politike obrazovanja i usavršavanja: Nastavnici su bitni, Beograd: OECD i Ministarstvo prosvete, str. 139-146,178-180, 188-193.
Pešić, M. (1991), Planiranje, praćenje i evaluacija sopstvenog rada, Učitelj u praksi, Beograd, 227-235.
Radulović, L. (2011), Obrazovanje nastavnika za refleksivnu praksu, Beograd: Filozofski fakultet, 19-26.
↑↑↑