Педагогија

Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:

1. недеља
предавање - Представљање предметног програма.

2. недеља
предавање - Улога педагога у школи.

3. недеља
предавање - Улога педагога у програмирању и евалуацији школског рада.

4. недеља
вежбе - Улога педагога у развијању сарадничких односа и тимског рада у школи.

5. недеља
- - Сарадња педагога с наставницима.

6. недеља
предавање - Рад педагога с ученицима.

7. недеља
предавање - Рад педагога с родитељима ученика.

8. недеља
предавање - Улога педагога у развоју инклузивне школске праксе.

9. недеља
предавање - Истраживачки рад школског педагога.

10. недеља
вежбе - Припрема за реализацију друге предиспитне обавезе.

11. недеља
пракса - Реализација друге предиспитне обавезе (практични рад студената у школи).

12. недеља
предавање - Компаративни преглед улоге стручних сарадника у школи у европским земљама.
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Трнавац, Н. (1996): Педагог у школи, прилог методици рада школског педагога. Београд: Учитељски факултет Универзитета у Београду.
Хавелка, Н. Хебиб, Е. и Бауцал, А. (2003): Оцењивање за развој ученика – приручник за наставнике. Београд: Министарство просвете Републике Србије.
Хебиб, Е. (2011): Сараднички односи у школи, Педагогија, год. 66, бр. 1, стр. 7-17.
Хрњица. С. (2009): Инклузија као педагошки изазов, Школа по мери детета II . Београд: Save The Children, Програм за Србију.
Максић, С. (2007): Даровито дете у школи. Београд: Завод за уџбенике.
Хебиб, Е. (2013). Како развијати школу – развојни и реформски процеси у области школског образовања. Београд: Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду. (стр. 121-138)
Хебиб, Е. (2014). Димензије улоге школског педагога. Настава и васпитање, год. 63, бр. 2, 337-350.
Алтарас Димитријевић, А. и Татић Јаневски, С. (2016). Образовање ученика изузетних способности: научне основе и смернице за шкослку праксу. Београд: Завод за унепређивање образовања и васпитања.
Хебиб, Е. и Матовић, Н. (2012). Истраживачки рад школског педагога. Настава и васпитање, год. 61, бр. 1, 67-83.
Хрњица, С. (ур.) (2004). Школа по мери детета – приручник за рад са ученицима редовне школе ометеним у развоју. Београд: Институт за психологију Филозофског факултета Универзитета у Београду, Save the Children – Канцеларија у Београду.
Ковач Церовић, Т., Визек Видовић, В. и Пауел, С. (2012). Управљање школом и социјална инклузија - Укљученост родитеља: Компаративно истраживање ставова родитеља Југоисточне Европе. Komparativno istraživanje stavova roditelja Jugoistočne Evrope. Љубљана: Педагошки факултет Универзитета у Љубљани и Центар за истраживање образовне политике.
Зуковић, С. (2017). Саветодавни рад у институцијама васпитање и образовања – теоријски и практични аспекти. Нови Сад: Филозофски факултет Универзитета у Новом Саду.
↑↑↑