Педагогија

Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:

1. недеља
предавање - Увод у педагошку психологију - предмет проучавања педагошке психологије

2. недеља
предавање - Детињство данас: слика о детету и њене импликације за образовно-васпитни рад

3. недеља
предавање - Права детета и образовање – партиципација деце у образовно-васпитном процесу

4. недеља
предавање - Учење и развој: педагошке импликације развојно-психолошких теорија

5. недеља
предавање - Tеорије учења (бихејвиористичке, когнитивистичке и социјалне теорије учења)

6. недеља
предавање - Теорије учења и њихове образовно-васпитне импликације

7. недеља
предавање - Развојно – формативни ефекти школског учења на когнтивни развој

8. недеља
предавање - Индивидулне разлике у когнитивним особинама: интелигенција и когнитивни стилови

9. недеља
предавање - Индивидулне разлике у когнитивним особинама: креативност

10. недеља
предавање - Теорије мотивације

11. недеља
предавање - Различите врсте мотивације и њихово развијање у образовно-васпитном раду

12. недеља
предавање - Метакогниција и метакурикулум: недостаци школског знања, учење и разумевање

13. недеља
предавање - Учење и подучавање: показатељи делотворности подучавања; Mетоде поучавања;

14. недеља
предавање - Aлтернативни приступи у подучавању.

15. недеља
предавање - Евалуација курса, припрема за завршни испит
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
1. Визек Видовић, В., Ријавец, М., Влаховић-Штетић, В. и Миљковић, Д. (2014). Психологија образовања. Београд: Клет.
2. Перкинс, Д. (1992). Паметне школе – од тренирања памћења до образованих умова. NY: The Free press.
3. Врањешевић, Ј. (2012). Развојне компетенције и партиципација деце: од стварног ка могућем. Београд: Учитељски факултет
4. Вулфолк, А., Хјуз, М. и Волкап, В. (2014). Психологија у образовању I и II. Београд: Клио.
↑↑↑