Психологија

Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:

1. недеља
семинар - Биолошки приступи когнитивном развоју 1
-

2. недеља
семинар - Биолошки приступи когнитивном развоју 2
-

3. недеља
семинар - Биолошки приступи когнитивном развоју 3
-

4. недеља
семинар - Конструктивистички приступи истраживању когнитивног развоја 1
-

5. недеља
семинар - Конструктивистички приступи истраживању когнитивног развоја 2
-

6. недеља
семинар - Конструктивистички приступи истраживању когнитивног развоја 3
-

7. недеља
семинар - Социо-културни приступи истраживању когнитивног развоја 1
-

8. недеља
семинар - Социо-културни приступи истраживању когнитивног развоја 2
-

9. недеља
семинар - Социо-културни приступи истраживању когнитивног развоја 3
-

10. недеља
семинар - Социјална интеракција и когнитивни развој 1
-

11. недеља
семинар - Социјална интеракција и когнитивни развој 2
-

12. недеља
семинар - Социјална интеракција и когнитивни развој 3
-

13. недеља
семинар - Савремена истраживања когнитивног развоја: Изабране теме
-

14. недеља
семинар - Испит
-

15. недеља
семинар - Испит
-
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Nelson, C.A., Thomas, K.M., and de Haan (2006). Neural Bases of Cognitive Development. In: W. Damon, R. Lerner, D. Kuhn & R.S. Siegler (Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol. 2, Cognition, Percept
Munakata, Y. (2006). Information Processing Approaches to Development. In: W. Damon, R. Lerner, D. Kuhn & R.S. Siegler (Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol. 2, Cognition, Perception, and Language
Siegler, R.S. (2006). Microgenetic Analysis of Learning. In: W. Damon, R. Lerner, D. Kuhn & R.S. Siegler (Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol. 2, Cognition, Perception, and Language. Wiley & Sons
Cole, M. (2006). Culture and Cognitive Development in Phylogenetic, Historical, and Ontogenetic Perspective. In: W.Damon, R.Lerner, D.Kuhn & R.S.Siegler(Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol.2, Cog
минимум 10 чланака по избору студената (минимално 2 чланка за сваки од 5 семинара)
Baucal, A., Arcidiacono, F.,& Budjevac, N. (2013). “Is there an equal (amount of) juice?” Exploring the repeated question effect in conservation through conversation. EJPE, DOI: 10.1007/s10212-012-012
Baucal, A. (2013). Two instead of one ZPD. In S. Phillipson, K. Ku, & S. Phillipson (Eds.), Constructing educational achievement. London: Routledge.
Baucal, A. & Zittoun, T. (2013). Religion as Dialogical Resource: A Sociocultural Approach. Integr. psych. behav. DOI 10.1007/s12124-013-9229-z
↑↑↑