Психологија
Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:
1. недеља предавање - Бине-Симонова скала
Бине-Симонова скала: теоријске основе и метријске карактеристике
Литература: • Ivić i saradnici (1976). Razvoj i merenje inteligencije, tom I, str. 11-30, 44-47, 74-77, 87-120. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva.
|
• Ivić i saradnici (1976). Razvoj i merenje inteligencije, tom II. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva.
1. недеља предавање - Вербални и композитни тестови интелигенције
Репертоар и опште карактеристике вербалних/композитних тестова интелигенције
|
2. недеља вежбе - Бине-Симонова скала: задавање инструмента
Бине-Симонова скала: Задавање инструмента (демонстрација испитивања) |
2. недеља вежбе - Улазни колоквијум за НБС
Провера спремности за примену инструмента |
3. недеља вежбе - Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента
Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента - задавање и оцењивање теста |
3. недеља вежбе - Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента
Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента – задавање и оцењивање теста |
4. недеља вежбе - Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента
Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента – задавање теста и квантитативна анализа резултата |
4. недеља вежбе - Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента
Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента – задавање теста и квантитативна анализа резултата |
5. недеља вежбе - Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента
Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента – задавање теста и квалитативна анализа резултата |
5. недеља вежбе - Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента
Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента – задавање теста и квалитативна анализа резултата |
6. недеља вежбе - Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента
Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента – задавање теста и употреба резултата (саопштавање резултата и формулисање практичних препорука) |
6. недеља вежбе - Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента
Бине-Симонова скала: вежбање примене инструмента – задавање теста и употреба резултата (саопштавање резултата и формулисање практичних препорука) |
7. недеља предавање - РЕВИСК
РЕВИСК: теоријске основе и метријске карактеристике Литература: • Priručnik za REVISK
|
7. недеља вежбе - Улазни колоквијум за РЕВИСК
Провера спремности за примену инструмента |
8. недеља вежбе - РЕВИСК: Вежбање примене инструмента
РЕВИСК: Вежбање примене инструмента - задавање и оцењивање теста |
8. недеља вежбе - РЕВИСК: Вежбање примене инструмента
РЕВИСК: Вежбање примене инструмента - задавање и оцењивање теста |
9. недеља вежбе - РЕВИСК: Вежбање примене инструмента
РЕВИСК: Вежбање примене инструмента - интерпретација и употреба резултата |
9. недеља вежбе - РЕВИСК: Вежбање примене инструмента
РЕВИСК: Вежбање примене инструмента - интерпретација и употреба резултата |
10. недеља предавање - ТИП-1
Теоријске основе и метријске карактеристике Литература: • Priručnik za TIP-1
|
10. недеља вежбе - Улазни колоквијум за ТИП-1
Провера спремности за примену инструмента |
11. недеља вежбе - ТИП-1: Вежбање примене инструмента
ТИП-1: Вежбање примене инструмента - задавање и оцењивање теста |
11. недеља вежбе - ТИП-1: Вежбање примене инструмента
ТИП-1: Вежбање примене инструмента - задавање и оцењивање теста |
12. недеља предавање - Алтернативни видови когнитивног процењивања
Нетрадиционални видови процене |
12. недеља предавање - Алтернативни видови когнитивног процењивања
Други тестови когнитивних способности
Литература: • Čen, Đ. & Gardner, H. (1998). Alternativno procenjivanje sa stanovišta teorije o viševrsnim inteligencijama. Psihologija u svetu, 4, str. 191-206.
|
13. недеља предавање - Могућности и проблеми у процењивању креативности
|
13. недеља вежбе - Синтеза
Завршно разматрање кључних питања везаних за когнитивно процењивање и примену вербалних и композтиних тестова способности Литература: • Harrison, P. L., Flanagan, D. P. & Genschaft, J. L. (1997). An Integration and Synthesis of Contemporary Theories, Tests, and Issues in the Field of Intellectual Assessment. U: P.D. Flanagan et al. (ur.). Contemporary Intellectual Assessment (str. 533-562), New York: The Guilford Press.
|