Психологија
Предмет:Увод у психологију образовања
Предавачи:
др Александер Бауцал, редовни професор
др Данијела Петровић, редовни професор др Ксенија Крстић, ванредни професор др Ана Алтарас Димитријевић, редовни професор др Драгица Павловић Бабић, ванредни професор обавезни предмет Број бодова: 5.00 Начин полагања: писмени, усмени
Садржај предмета: 1. Систем образовања, установе, учесници, европски и светски трендови у развоју образовања 2. Контроверзна питања у психологији образовања: а) психолошки правци и школа б) интелигенција и школовање, ц) когнитивни, афективни, социјални и морални развој и школа д) разноврсност: индивидуалне, групне, развојне, културне разлике ф) мотивација и учење, г) школско учење и настава х) истраживања у школи наспрам истраживања школе 3. Наставничка професија 4. Разноврсне улоге психолога у систему образовања Циљ изучавања предмета: Увод у психологију образовања је курс који оспособљава студенте психологије да разумеју сложеност образовног система, природу и сложеност процеса учења и подучавања у школи, као и специфичне захтеве који се у образовању постављају у односу на професионалну улогу психолога. Курс има за циљ и да студентима омогући разумевање кључних контраверзна питања у психологији образовања. Након овог курса студенти це стећи основна знања и вештине која су неопходна за стварање богатог окружења за учење. Облици наставе: Предавања: 3 часа недељно (укупно 39 сати)
Вежбе: 2 часа недељно (укупно 26 сати)
Израда есеја: 22 сата
Циљане посете: 10 сати
Испитивање ученика: 10 сати
Обавезе студената: a) Учешће на предавањима и вежбама: максимално 2 изостанка
b) Циљане посете институцијама и кратак групни писани извештај: 2 посете, групни извештаји на 2 стране
c) Испитивање ученика: 1 испитивање и кратак извештај
d) Есеј на задату тему: 2 кратка есеја (по 3 стране)
|