Psihologija

Предмет:Мултикултурално образовање
Предавачи: др Данијела Петровићредовни професор
изборни предмет
Број бодова: 6.00
Садржај предмета: 1. Увод у мултикултурално образовање, 2. Култура и групна припадност, 3. Банксов модел мултикутуралног образовања, 4. Мултикултурални курикулум, 5. Интеркултурална комуникација, 6. Бенетов развојни модел интеркултуралне сензитивности, 7. Програми за подстицање толеранције, уважавања разлика и интекултуралног разумевања, 8. Нови погледи на мултикутурално образовање
Циљ изучавања предмета: Мултикултурално образовање је курс који оспособљава студенте психологије да разумеју важност мултикултуралне перспективе за реформисање курикулума и образовног система и обезбеђивање једнаких образовних могућности за ученике из различитих културних група. По завршеном курсу студенти ће разумети основне појмове и тенденције у области мултикултуралног образовања и стећи основне вештине за креирање муликултуралног курикулума, подстицајног и толерантног окружења за учење. Поред тога, курс омогућава стицање основних знања о различитим културним групама и стицање интеркултуралне осетљивости као основе за успешну комуникацију са појединицима и групама у различитим културним контекстима.
Предуслови за полагање: За праћење курса потребно је да је студент положио следеће курсеве: Психологија учења и наставе, Процена когнитивних способносити и Комуникацијске вештине
Облици наставе: Предавања/вежбе: 2 часа недељно (Укупно 26 сата) Предавања: 7 недеља (14 сати) Вежбе: 6 недеља (12 сати) Семинарски рад: 18 сати Израда дизајна за мултикутурални час: 10 сати Реализација часа и писање извештаја: 6 сати
Обавезе студената: Обавезно присуствовање предавањима и вежбама Семинарски рад Излагање и дискусија теме изабране за семинарски рад Израда дизајна за мултикутурални час Реализација часа
↑↑↑