Pedagogija

Не постоје подаци о траженом курсу.
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Бер, В. (2001). Увод у социјални конструкционизам. Zepter Book World.
Bruner, Dž. (2000). Kultura obrazovanja. Zagreb: Educa.
Џиновић, В., Павловић, Ј. И Милошевић, Н. (2006). Теоријске претпоставке дискурзивних и наративних приступа у психологији. Психологија, 39(4), 365-381.
Фуко, М. (1998). Археологија знања. Београд: Плато.
Kumaravadivelu, B. (1999). Critical classroom discourse analysis. TESOL quarterly, 33(3), 453-484.
Labov, W. (1997). Some Further Steps in Narrative Analysis. Journal of Narrative and Life History, 7(1-4), 395-415.
Mishler, E. (1995). Models of Narrative Analysis: A Typology. Journal of Narrative and Life History, 5(2), 395-415.
Murray, M. (2003). Narrative psychology and narrative analysis. In P. M. Camic, J. E. Rhodes, & L. Yardley (Eds.), Qualitative research in psychology: Expanding perspectives in methodology and design.
Wodak, R., & Meyer, M. (Eds.). (2001). Methods of critical discourse analysis. London: Sage.
Поповић, К., & Максимовић, М. (2012). Квалитет образовања одраслих као дискурзивна пракса– анализа приступа међународних организација. Образовање одраслих, 13.
↑↑↑